مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-14سياسي

بازگشت محدودیت های کرونایی به شهرستان میبد 


با توجه به وضعیت قرمز شهرستان میبد، محدودیت های کرونایی در این شهرستان از روز شنبه بیست و پنجم مردادماه اعمال خواهد شد.

- ایسنا/یزد با توجه به وضعیت قرمز شهرستان میبد، محدودیت های کرونایی در این شهرستان از روز شنبه بیست و پنجم مردادماه اعمال خواهد شد.

سید بهروز موسوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا و شرایط موجود در شهرستان، فعالیت اصناف غیرضروری از روز شنبه 25 مردادماه تا روز سه شنبه 28 مردادماه به مدت سه روز تعطیل و در صورت ضرورت تمدید خواهد شد.

وی تصریح کرد: فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها، سوپر مارکتها، میوه فروشی ها، سبزی فروشی ها، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، لبنیاتی ها، بیرون بر رستوران‍‍ها، فست فودها و طباخی ها، لوازم یدکی ها، صنوف تعمیراتی( لوازم خانگی، اتومبیل، موبایل و غیره) به عنوان گروه شغلی یک، مجاز به فعالیت هستند.

معاون فرماندار تاکید کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در تجمعات، مهمترین راهکار قطع انتقال زنجیره ویروس کروناست.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به دستورات ستاد استانی و تاکید دادستان شهرستان میبد، در صورت هر گونه تخلف و تخطی از مصوبات استانی و شهرستانی مقابله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت های کرونایی به شهرستان میبد 

بازگشت محدودیت های کرونایی به شهرستان میبد